PROFESSIONAL SPEAKER

PROFESSIONAL SPEAKER

Friday 10 January 2014

PAKEJ PROGRAM

Assalamualaikum

BERITA BAIK untuk anda !

Di MUQRY Consultant, kami menyediakan beberapa program yang bersesuaian mengikut lapisan dan peringkat umur. 
Antaranya : 

1. AULAD HEBAT
2. FITRAH
3. KEM SYOKNYA IBADAH
4. UMAR : U Make It Right
5. LET BOOSTER
6. KHALIFAH ARMY

1. AULAD HEBAT
Berkonsepkan Motivasi Rohani Rendah. Fokusnya lebih diberikan kepada kanak-kanak atau pelajar sekolah rendah. Selari dengan peribahasa MELENTUR BULUH BIARLAH DARIPADA REBUNGNYA, MUQRY Consultant rasa bertanggungjawab untuk memupuk si cilik menjadi insan yang kreatif dan proaktif

2. FITRAH
Memfokuskan kepada peringkat REMAJA. Objektifnya untuk melahirkan generasi remaja yang mantap dari segi sahsiah dan rohani.

3. KEM SYOKNYA IBADAH
Menumpukan kepada peringkat kanak-kanak sehingga remaja. Objektif kem ini bagi melahirkan rasa CINTA dalam melaksanakan ibadah dalam kalangan para peserta. Memberikan kefahaman yang sebenar tentang ibadah yang menjadi tonggak bagi seorang Muslim. Ia merupakan kem bersiri yang menjadi program tahunan MUQRY Consultant.

4. UMAR (U Make It Right)
Mensasarkan golongan remaja dan dewasa. Berkonsepkan pemantapan sahsiah dan jati diri. Bertujuan melahirkan sahsiah yang berwibawa dan jiwa yang mantap dalam diri setiap individu. Di dalam Modul ini kami menjadikan Saidina Umar Al Khattab sebagai Ikon dan pencetus kepada perubahan remaja yang bermasalah sahsiah dan jati dirinya.

5. LET BOOSTER
Merupakan seminar untuk peperiksaan. Memberikan motivasi, pendedahan, tips dan kaedah terbaik kepada pelajar-pelajar yang ingin menduduki peperiksaan. Mendedahkan "rahsia" untuk 'score' di dalam peperiksaan dan keberkatan dalam kejayaan yang diperolehi.

6. KHALIFAH ARMY
Berkonsepkan kepimpinan. Setiap manusia itu Allah jadikan sebagai 'khalifah' di atas muka bumi ini. Jadi, kami terpanggil untuk menyediakan platform kepada remaja dan golongan dewasa di luar sana untuk menerapkan ciri-ciri kepimpinan dalam diri. Adapun sebenarnya nilai itu telahpun semula jadi berada pada diri setiap individu, cuma tidak 'ditonjolkan' dengan sebaik mungkin.

Segala program yang dianjurkan oleh MUQRY Consultant berkonsepkan kerohanian dan motivasi

No comments:

Post a Comment

Pesan Buatmu Wahai Pemuda

Pesanan Rasulullah Untuk Pemuda
Sila Klik Fullscreen Untuk Besarkan View more presentations from notarazi